Lounashinttaamista
3 posters
Sivu 1 / 1
Lounashinttaamista
Vois täällä vähän valmiiksi katsella löytyykö juipeilta intoa aina tulevan maanantain lounastapaamiseen, josta olikin jo puhetta tehdä perinne. Se on muuten aikamoinen puhelinrumba soitella kolmelle jätkälle pari kertaa et päädytään samaan ruokalaan... Asianosaiset tunnistanevat mistä tässä on kysymys. Mulle näyttäs passaavan kesän ajan melkeempä joka maanantai, mut katotaan sit aina viikko kerrallaan.
Tepa- Über Päkyrä
- Viestien lukumäärä : 2116
Ikä : 43
Registration date : 23.10.2007
Vs: Lounashinttaamista
Tepa kirjoitti:Vois täällä vähän valmiiksi katsella löytyykö juipeilta intoa aina tulevan maanantain lounastapaamiseen, josta olikin jo puhetta tehdä perinne. Se on muuten aikamoinen puhelinrumba soitella kolmelle jätkälle pari kertaa et päädytään samaan ruokalaan... Asianosaiset tunnistanevat mistä tässä on kysymys. Mulle näyttäs passaavan kesän ajan melkeempä joka maanantai, mut katotaan sit aina viikko kerrallaan.
Sehän vain passaa, nälkähän se on aina! Ja sit voidaan vaikka joka päivä syödä ja juoda ku pääsen/joudun saikulle..
Kuka alkaa sponsoriksi? Vapaaehtoisia? Hoitaja sano tänään ku soitin et saikun pituus 4- 8 vkoa...hehee..eiku siis voi harmi!
Make- Über Päkyrä
- Viestien lukumäärä : 1227
Registration date : 24.10.2007
Sehän vain passaa..ens maanantain oon asiakkaalla, mutta muuten passaaa
Jeppe- Admin
- Viestien lukumäärä : 588
Ikä : 45
Registration date : 22.10.2007
oisko meillä ruokahommia huomenna? Jeppe ei näköjään pääse mut make ja jannek?
Tepa- Über Päkyrä
Tepa kirjoitti:oisko meillä ruokahommia huomenna? Jeppe ei näköjään pääse mut make ja jannek?
Mulle sopii!
Make- Über Päkyrä
- Viestien lukumäärä : 1227
Registration date : 24.10.2007
mennään huomenna vasta lounaalle ku tänään oli liian kiireisiä bisnesmiehiä ruokailulle. Paikka vähän auki mut aika varmaan jotain 11.30 maissa.
Tepa- Über Päkyrä
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa